av Jay B. Barney och William S. Hesterly
Förlag | Pearson Education |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2018-07-27 |
Upplaga | 6 |
Fler upplagor | |
Antal sidor | 544 |
ISBN | 9781292258041 |
Kategori(er) |
For courses in strategy and strategic management.
Core strategic management concepts without the excess
Strategic Management and Competitive Advantage: Concepts and Cases strips out the unnecessary, by presenting material that answers the question: does this concept help students analyze real business situations? Each chapter has four short sections that cover specific issues in depth, allowing professors to adapt the text to their particular needs. By utilizing this carefully crafted approach, the 6th Edition provides students with the tools they need for strategic analysis.
Also available with MyLab Management
MyLab™ is the teaching and learning platform that empowers you to reach every student. By combining trusted authors’ content with digital tools and a flexible platform, MyLab personalizes the learning experience and improves results for each student. Learn more about MyLab Management.
Hittills har vi återanvänt
2
3
3
3
5
2
4
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.