av Warren J. Keegan och Mark C. Green
Förlag | Pearson Education |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2020-02-13 |
Upplaga | 10 |
Fler upplagor | 2014/8, 2016/9 |
Antal sidor | 632 |
ISBN | 9781292304021 |
Kategori(er) |
Ekonomi & management |
This title is a Pearson Global Edition. The Editorial team at Pearson has worked closely with educators around the world to include content, which is especially relevant to students outside the United States.
For courses in global marketing.
Familiarizes students with global marketing and the global business environment
Global Marketing’s environmental and strategic approach outlines the major dimensions of the global business environment for students. The 10th Edition brings global marketing out of the classroom and into the real world with up-to-date examples of questions, concerns, and crises facing global markets. New cases have been added while others have been revised as the text considers recent geopolitical developments and technological changes affecting global marketing. Global Marketing offers authoritative content as well as conceptual and analytical tools that will prepare students to successfully pursue careers in global marketing or related areas.
Pearson MyLab Marketing is not included. Students, if Pearson MyLab Marketing is a recommended/mandatory component of the course, please ask your instructor for the correct ISBN. Pearson MyLab Marketing should only be purchased when required by an instructor. Instructors, contact your Pearson representative for more information.
Reach every student by pairing this text with Pearson MyLab Marketing
MyLab™ is the teaching and learning platform that empowers you to reach every student. By combining trusted author content with digital tools and a flexible platform, MyLab personalizes the learning experience and improves results for each student.Hittills har vi återanvänt
2
3
2
8
9
4
1
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.