av David F. Birks, Naresh K Malhotra och Dan Nunan
Förlag | Pearson Education |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2020-03-09 |
Upplaga | 6 |
Fler upplagor | 2009/6, 2017/5 |
Antal sidor | 976 |
ISBN | 9781292308722 |
Kategori(er) |
Ekonomi & management |
For undergraduate, postgraduate and MBA students, this highly successful textbook is an essential guide to Marketing Research.
Understand theory and application of marketing research in a European context
Marketing Research: Applied Insight, 6th Edition, by Nunan, Birks and Malhotra is the leading marketing research text focused on the key challenges facing marketing research in a European context. This comprehensive text offers a clear explanation and discussion of concepts, and a wealth of European and international case material showing how researchers apply concepts and techniques. It also integrates with online resources for students including key discussion points.
This book supports both qualitative and quantitative research methods through:
Introducing the transactional stages of marketing research of problem definition, developing approach and design, data collection, analysis and communicating the research findings
Using real research case studies of how companies address specific managerial problems and implement research, as well as real-life marketing situations and exercises to tackle in every chapter
Applying marketing research to current marketing challenges such as social media, mobile marketing, customer value, experiential marketing, satisfaction, loyalty, customer equity, brand equity and management, relationship marketing, creativity and design, and socially responsible marketing
Pearson, the world’s learning company.
Hittills har vi återanvänt
2
5
0
6
3
1
8
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.