Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Marketing: An Introduction, Global Edition | 1:a upplagan

Marketing: An Introduction, Global Edition | 1:a upplagan

  • Danskt band, Engelska, 2022
  • Författare: Gary Armstrong, Philip Kotler
  • Betyg:
1038
kr
Helt ny

Skickas inom 7-11 vardagar

Butikslager
Onlinelager
I lager hos leverantör
Välj butik

Beskrivning

Marketing: An Introduction shows you how creating and capturing customer value drives effective marketing strategies. The text reflects major trends and shifting forces that impact marketing in this digital age of customer value, engagement and relationships. This in turn gives you a richer understanding of basic marketing concepts, strategies and practices.

The 15th Edition features updated and deeply developed chapter-opening vignettes, Marketing at Work highlights, company cases and end-of-chapter exercises. With these, you'll get ample practice applying marketing concepts to real-world company scenarios.

Produktinformation

Kategori:
Okänd
Bandtyp:
Danskt band
Språk:
Engelska
Upplaga:
1
Utgiven:
2022-05-19
ISBN:
9781292433103
Sidantal:
704

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny