Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Reading Media Theory | 2:a upplagan

Reading Media Theory | 2:a upplagan

  • Häftad, Engelska, 2012
  • Författare:
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
500
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Tova , Oskarshamn

Verifierad säljare

Skickar snabbt

Du sparar 305 kr (38%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
2 st i lager
Välj butik

Beskrivning

This groundbreaking volume -- part reader, part textbook - helps students to engage thoroughly with some of the major voices that have come to define the landscape of theory in media studies, from the public sphere to postmodernism, from mass communication theory to media effects, from production to reception and beyond. But much more than this, by providing assistance and questions directly alongside the readings, it crucially helps students develop the skills necessary to become a critical, informed and analytical reader.

Produktinformation

Kategori:
Okänd
Bandtyp:
Häftad
Språk:
Engelska
Upplaga:
2
Utgiven:
2012-05-01
ISBN:
9781408285251
Sidantal:
704

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny