Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Qualitative Inquiry & Research Design | 2:a upplagan

Qualitative Inquiry & Research Design | 2:a upplagan

  • Häftad, Engelska, 2007
  • Författare: John W. Creswell
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
177
kr

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Karl , Stora mellösa
Du sparar 399 kr (69%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
1 st i lager
Välj butik

Beskrivning

The Second Edition of this bestselling text once again explores the philosophical underpinnings, history, and key elements of each of five qualitative inquiry traditions: narrative research, phenomenology, grounded theory, ethnography, and case study. Written in an accessible style, this book relates research designs to each of the traditions of inquiry. The author compares theoretical frameworks, ways to employ standards of quality, and strategies for writing introductions to studies, collecting data, analyzing data, writing a narrative, and verifying results. New to the Second Edition: - Broader coverage of narrative research - Updated coverage of data analysis, which accounts for programs like Atlas.ti and NVivo, and discusses counting codes more fully - More specific steps for doing research within each tradition

Produktinformation

Kategori:
Kultur
Bandtyp:
Häftad
Språk:
Engelska
Förlag:
SAGE Publications Ltd
Upplaga:
2
Utgiven:
2007-01-31
ISBN:
9781412916073
Sidantal:
393

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny