Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Research Design | 3:e upplagan

Research Design | 3:e upplagan

  • Häftad, Engelska, 2008
  • Författare: John W. Creswell
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
299
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Fanny , Svedala

Verifierad säljare

Skickar snabbt

Toppsäljare

Du sparar 451 kr (60%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
2 st i lager
Välj butik

Beskrivning

The third edition of the bestselling text "Research Design" enables readers to compare three approaches to research - qualitative, quantitative and mixed methods - in a single research methods text. The book presents these three approaches side by side within the context of the process of research from the beginning steps of philosophical assumptions to the writing and presenting of research. The third edition presents the preliminary steps of using philosophical assumptions in the beginning of the book. It provides an expanded discussion on ethical issues. It emphasizes new Web-based technologies for literature searches. It offers updated information about mixed-methods research procedures. It contains a glossary of terms.

Produktinformation

Kategori:
Kultur
Bandtyp:
Häftad
Språk:
Engelska
Förlag:
SAGE Publications Ltd
Upplaga:
3
Utgiven:
2008-07-23
ISBN:
9781412965576
Sidantal:
260

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny