Search

Communication and Organizational Culture | 2:a upplagan

Köp begagnad bok

Köp ny bok

Fakta

Språk Engelska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2011
Upplaga 2
Antal sidor 232
ISBN 9781412980227
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Används bl a i följande kurser

Beskrivning

This title offers a clear and concise introduction to the different approaches to studying organizational culture. Joann Keyton introduces the basic elements - assumptions, values, and artifacts - of organizational culture, draws on communication and management research findings, and integrates practical applications throughout the text. The book helps students to identify and read organizational culture through different lenses, create cultural interpretations, and ultimately make informed work and employment decisions.This title: offers a communication perspective: the focus on communication practices and processes helps students understand how they can influence the organization culture; synthesizes the research: by bringing together research sources from across many disciplines, Keyton provides a unique analysis of the organizational culture literature; provides a multi-perspective view of organizational culture: perspectives covered include symbolic performance, narrative reproduction, textual reproduction, management, and power and politics; concludes with a practical "Culture Toolkit": the toolkit provides quantitative and qualitative techniques for conducting analyzes of organizational culture. The Second Edition examines how organizational culture is shaped by communication technology and globalization, provides more international examples, and includes a new section on mergers and acquisitions This is an ideal text for upper-division undergraduates and graduate-level courses in Organizational Communication and related courses in departments of business and management, psychology, communication studies, and sociology.
Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 3 

 3 

 3 

 1 

 0 

 1 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng