av James H. Gilmore, B. Joseph och II Pine
Förlag | Harvard Business School Press |
Språk | Engelska |
Bandtyp | |
Utgiven | 2011-06-01 |
Fler upplagor | |
Antal sidor | 359 |
ISBN | 9781422161975 |
Kategori(er) |
In 1999, Joseph Pine and James Gilmore offered this idea to readers as a new way to think about connecting with customers and securing their loyalty. As a result, their book "The Experience Economy" is now a classic, embraced by readers and companies worldwide and read in more than a dozen languages. And though the world has changed in many ways since then, the way to a customer's heart has not. In fact, the idea of staging experiences to leave a memorable and lucrative impression is now more relevant than ever. With an ongoing torrent of brands attacking consumers from all sides, how do you make yours stand out? Welcome to the new "Experience Economy". With this fully updated edition of this book, Pine and Gilmore make an even stronger case that experience is the missing link between a company and its potential audience. It offers new rich examples including the U.S. Army, Heineken Experience, Autostadt, Vinopolis, American Girl Place, and others to show fresh approaches to scripting and staging compelling experiences, while staying true to the very real economic conditions of the day.
Hittills har vi återanvänt
2
3
2
8
8
3
9
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.