Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Media and Communication | 2:a upplagan

Media and Communication | 2:a upplagan

  • Inbunden, Engelska, 2020
  • Författare: Paddy Scannell
  • Betyg:
1086
kr
Helt ny

Skickas inom 2-7 vardagar

Butikslager
Onlinelager
I lager hos leverantör
Välj butik

Beskrivning

Media and Communication traces the historical development of media and communication studies in the 20th century. 

Paddy Scannell explores how the field formed and developed in both North America and in Europe, expertly introducing and explaining a host of essential media thinkers, ideas and concepts along the way.

Including a new chapter on media events, this second edition of a classic text provides a comprehensive yet personal – and always accessible – analysis of media and communication theory and history. It is an invaluable resource for students across media and communication studies, cultural studies, and sociology.

Produktinformation

Bandtyp:
Inbunden
Språk:
Engelska
Förlag:
SAGE Publications Ltd
Upplaga:
2
Utgiven:
2020-10-19
ISBN:
9781446297070
Sidantal:
0

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny