Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Qualitative Media Analysis | 2:a upplagan

Qualitative Media Analysis | 2:a upplagan

  • Danskt band, Engelska, 2012
  • Författare: David L. Altheide, Christopher J. Schneider
  • Betyg:
451
kr
Helt ny

Skickas inom 7-18 vardagar

Butikslager
Onlinelager
I lager hos leverantör
Välj butik

Beskrivning

In order to prepare a successful research project, a qualitative researcher often must consult media documents of various types. Authors David L. Altheide and Christopher J. Schneider show readers how to obtain, categorize, and analyze these different media documents in this entry in the Qualitative Research Methods series. They look at traditional primary documents such as newspapers and magazines but also at more recent forms--television newscasts and cyberspace. The use of student examples of research protocols makes this book a useful primer in deriving meaning from the bombardment of media documents a qualitative researcher faces.

Produktinformation

Kategori:
Fakta
Bandtyp:
Danskt band
Språk:
Engelska
Förlag:
Sage publications inc
Upplaga:
2
Utgiven:
2012-11-20
ISBN:
9781452230054
Sidantal:
168

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny