Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Marketing | 7:e upplagan

Marketing | 7:e upplagan

  • Danskt band, Engelska, 2016
  • Författare: O. C. Ferrell
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
252
kr

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Karolina , Stockholm

Verifierad säljare

Du sparar 479 kr (66%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
3 st i lager
Välj butik

Beskrivning

The seventh edition of Marketing: Concepts and Strategies has been totally revised to reflect the current core themes of Marketing in terms of academic content, but also given the authors’ wide-ranging consultancy and research experience outside of the lecture theatre from a practitioner’s perspective. In particular, the world for marketers has gone digital, consumers communicate readily with each other via social media; Marketing has become more aligned to ethical, responsible and sustainability issues; and Marketing as an academic discipline has become more critical and reflective - all of which are developments under-pinning this new edition.

Produktinformation

Bandtyp:
Danskt band
Språk:
Engelska
Förlag:
Cengage Learning
Upplaga:
7
Utgiven:
2016-04-15
ISBN:
9781473725126
Sidantal:
816

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny