Search

Marketing : Concepts and strategies | 7:e upplagan

av Sally Dibb, William M. Pride, O. C. Ferrell och Dr Lyndon Simkin

Köp begagnad bok

Köp ny bok

  • Ej i lager

Fakta

Förlag Cengage Learning
Språk Engelska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2016-04-15
Upplaga 7
Antal sidor 796
ISBN 9781473725126
Kategori(er) Ekonomi & management
Lägg i varukorgen

Används bl a i följande kurser

Beskrivning

The seventh edition of Marketing: Concepts and Strategies has been totally revised to reflect the current core themes of Marketing in terms of academic content, but also given the authors? wide-ranging consultancy and research experience outside of the lecture theatre from a practitioner?s perspective. In particular, the world for marketers has gone digital, consumers communicate readily with each other via social media; Marketing has become more aligned to ethical, responsible and sustainability issues; and Marketing as an academic discipline has become more critical and reflective - all of which are developments under-pinning this new edition.

Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 3 

 3 

 1 

 5 

 8 

 4 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng