Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Managerial Economics | 15:e upplagan

Managerial Economics | 15:e upplagan

  • Häftad, Engelska, 2019
  • Författare: Mark Hirschey, Carsten Scheibye
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
650
kr
Fint skick

Skickas nästa vardag

Du sparar 149 kr (19%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
1 st i lager
Välj butik

Beskrivning

The economic concepts presented in Managerial Economics show students how to use quantitative methods and economic analysis alongside common sense to better understand business and address managerial problems. The text’s unique integrative approach demonstrates that important business decisions are interdisciplinary and must involve collaboration between multiple business functions. Including updated real company cases and examples, the 15th edition of this text demonstrates how economic concepts and tools can be applied to real organisations and management situations.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Engelska
Förlag:
Cengage Learning
Upplaga:
15
Utgiven:
2019-02-10
ISBN:
9781473758353
Sidantal:
0

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny