av Denis McQuail och Mark Deuze
Förlag | SAGE Publications Ltd |
Språk | Engelska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2020-04-23 |
Upplaga | 7 |
Fler upplagor | 2020/7 |
Antal sidor | 672 |
ISBN | 9781473902510 |
Kategori(er) |
Media & kommunikation |
"What a magnificent invitation to the field of media and communication - full of lively debate and relevant examples yet carefully balanced, comprehensive in scope and thoughtfully explained.“
Order your e-inspection copy on VitalSource. Now in its seventh edition, this landmark text continues to define the field of media and mass communication theory and research, offering a uniquely comprehensive and balanced guide. It maintains the narrative of earlier editions into the world of pervasive, ubiquitous, mobile, social and always-online media that we live in today.
New to this edition:
A vitally important resource for all students of Media and Mass Communication in the 21st century.
Hittills har vi återanvänt
2
4
9
5
7
8
6
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.