Search

McQuail’s Media and Mass Communication Theory | 7:e upplagan

av Denis McQuail och Mark Deuze

Köp begagnad bok

Köp ny bok

Fakta

Förlag SAGE Publications Ltd
Språk Engelska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2020-04-23
Upplaga 7
Fler upplagor 2020/7
Antal sidor 672
ISBN 9781473902510
Kategori(er) Media & kommunikation
Lägg i varukorgen

Används bl a i följande kurser

Beskrivning

"What a magnificent invitation to the field of media and communication - full of lively debate and relevant examples yet carefully balanced, comprehensive in scope and thoughtfully explained.“  

 

 

Professor Sonia Livingstone
Department of Media and Communications, London School of Economics and Political Science


Order your e-inspection copy on VitalSource. Now in its seventh edition, this landmark text continues to define the field of media and mass communication theory and research, offering a uniquely comprehensive and balanced guide. It maintains the narrative of earlier editions into the world of pervasive, ubiquitous, mobile, social and always-online media that we live in today.

New to this edition:

  • An increased focus on conceptualizing ‘mass’ media and communication and media theory in an age of big data, algorithmic culture, AI, platform governance, streaming services, and mass self-communication.
  • Further discussion of the ethics of media and mass communication in all chapters.
  • Inclusion of a diverse and global range of voices, histories and examples from across the field.
  • More detailed attention to the way media industries work and what it is like to make all kinds of media, including but not limited to: journalism, advertising, film, television, and digital games.
  • New and revised material, including a new chapter “A Canon of Media Effects”, bringing together Social-Cultural Effects & News, Public Opinion and Political Communication, helping the reader to rethink and reframe the whole idea of media effects and influence.

 A vitally important resource for all students of Media and Mass Communication in the 21st century.

Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 4 

 9 

 5 

 7 

 8 

 6 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng