Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Qualitative Research in Business and Management | 3:e upplagan

Qualitative Research in Business and Management | 3:e upplagan

  • Danskt band, Engelska, 2019
  • Författare: Michael D. Myers
  • Betyg:
515
kr
Helt ny

Skickas nästa vardag

Butikslager
Onlinelager
I lager hos leverantör
Välj butik

Beskrivning

This accessible and expansive, yet remarkably concise textbook is designed to help readers with their research project. As well as guiding them through the key methods of collecting and analysing qualitative data, this book provides invaluable information on writing up their research and how to get published.


Now in its third edition, Qualitative Research in Business and Management has been fully updated to include a range of recent examples of aspects of qualitative research in action, and a new look at the methods and ethics of using social media data.

Produktinformation

Kategori:
Okänd
Bandtyp:
Danskt band
Språk:
Engelska
Förlag:
Okänt
Upplaga:
3
Utgiven:
2019-11-21
ISBN:
9781473912335
Sidantal:
364

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny