Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Popular Music in the Post-Digital Age | 0:e upplagan

Popular Music in the Post-Digital Age | 0:e upplagan

  • Danskt band, Engelska, 2020
  • Författare:
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
398
kr
Fint skick

Skickas inom 2-3 vardagar

Du sparar 87 kr (18%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
1 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Popular Music in the Post-Digital Age explores the relationship between macro environmental factors, such as politics, economics, culture and technology, captured by terms such as ‘post-digital’ and ‘post-internet’. It also discusses the creation, monetisation and consumption of music and what changes in the music industry can tell us about wider shifts in economy and culture. This collection of 13 case studies covers issues such as curation algorithms, blockchain, careers of mainstream and independent musicians, festivals and clubs—to inform greater understanding and better navigation of the popular music landscape within a global context.

Produktinformation

Kategori:
Okänd
Bandtyp:
Danskt band
Språk:
Engelska
Förlag:
Bloomsbury Publishing PLC
Upplaga:
0
Utgiven:
2020-06-25
ISBN:
9781501365362
Sidantal:
304

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny