Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Methodological Thinking | 2:a upplagan

Methodological Thinking | 2:a upplagan

  • Pocket, Engelska, 2016
  • Författare: Donileen R. Loseke
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
218
kr

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Olle , Huddinge

Toppsäljare

Du sparar 513 kr (70%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
10+ st i lager
Välj butik

Beskrivning

Focused on the underlying logic behind social research, Methodological Thinking: Basic Principles of Social Research Design encourages readers to understand research methods as a way of thinking. The book provides a concise overview of the basic principles of social research, including the characteristics of research questions, the importance of literature reviews, variations in data generation techniques, and sampling.

The Second Edition includes a revised chapter on research foundations, with focus on the philosophy of science and ethics; an emphasis on critical thinking; additional attention to evaluating research; and a new selection of briefer, multidisciplinary journal articles designed to be accessible to a wide variety of readers.

Produktinformation

Bandtyp:
Pocket
Språk:
Engelska
Förlag:
SAGE Publications Ltd
Upplaga:
2
Utgiven:
2016-02-24
ISBN:
9781506304717
Sidantal:
208

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny