Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Social Neuroscience | 0:e upplagan

Social Neuroscience | 0:e upplagan

  • Danskt band, Engelska, 2007
  • Författare:
  • Betyg:
1667
kr
Helt ny

Skickas inom 7-22 vardagar

Butikslager
Onlinelager
I lager hos leverantör
Välj butik

Beskrivning

This compelling volume provides a broad and accessible overview of the emerging field of social neuroscience. Showcasing an array of cutting-edge research programs, leading investigators present new approaches to the study of how the brain influences social behavior, and vice versa. The contributors discuss the theoretical advantages of taking a social neuroscience perspective and analyze what their findings reveal about core social psychological phenomena. Essential topics include emotion, motivation, attitudes, person perception, stereotyping and prejudice, and interpersonal relationships.

Produktinformation

Kategori:
Okänd
Bandtyp:
Danskt band
Språk:
Engelska
Förlag:
Guilford Publications
Upplaga:
0
Utgiven:
2007-03-08
ISBN:
9781593854041
Sidantal:
512

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny