Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Urban Destination Marketing in Contemporary Europe | 0:e upplagan

Urban Destination Marketing in Contemporary Europe | 0:e upplagan

  • Danskt band, Engelska, 2015
  • Författare: John Heeley
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
290
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Lisa , Hultsfred

Verifierad säljare

Toppsäljare

Skickar snabbt

Du sparar 111 kr (28%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
3 st i lager
Välj butik

Beskrivning

This book aims to unite theory and practice in the field of destination marketing. It attempts to reconcile the gap between the academic literature on urban destination marketing and the manner in which it is actually undertaken by destination marketing organisations (DMOs). While analysing and critically assessing the current destination marketing paradigm, the author outlines the basis for a paradigm change. The new theory accommodates the anomalies and counter-instances associated with the existing paradigm and addresses the question of what in the future might best underpin urban DMO marketing operations. The book contains 21 in-depth interviews with senior DMO executives to allow practitioners to describe in their own words how they conduct their destination marketing activities.

Produktinformation

Kategori:
Okänd
Bandtyp:
Danskt band
Språk:
Engelska
Förlag:
Okänt
Upplaga:
0
Utgiven:
2015-02-15
ISBN:
9781845414924
Sidantal:
192

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny