Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Marketing | 0:e upplagan

Marketing | 0:e upplagan

  • Danskt band, Engelska, 2010
  • Författare: Nick Ellis, Gavin Jack, Matthew Higgins, James Fitchett, Michael Saren, Ming Lim, Mark Tadajewski
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
396
kr

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Lisa , Hultsfred

Verifierad säljare

Toppsäljare

Skickar snabbt

Du sparar 345 kr (47%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
6 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Written by a team of renowned experts in the field, Marketing: A Critical Textbook provides a unique introduction and overview of critical approaches to marketing. Ideally suited to advanced students of marketing, the book uses examples and ′real world′ case studies to illustrate and discuss major alternative and critical perspectives on the subject, enabling students to constructively question the conventional assumptions, concepts and models with which they are already familiar.

 

- Explains and debates key concepts in a clear, readable and concise manner.

- Provides practical and innovative demonstrations of abstract and difficult concepts through classroom exercises and individual and group activities.

- Includes a glossary of critical marketing terms.

- Additional material on the companion website, including a full Instructor′s Manual and free access to full-text journal articles for students.

Produktinformation

Bandtyp:
Danskt band
Språk:
Engelska
Förlag:
Okänt
Upplaga:
0
Utgiven:
2010-11-17
ISBN:
9781848608788
Sidantal:
256

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny