Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Services Marketing: People, Technology, Strategy (Eighth Edition) | 8:e upplagan

Services Marketing: People, Technology, Strategy (Eighth Edition) | 8:e upplagan

  • Danskt band, Engelska, 2016
  • Författare: Christopher Lovelock, Jochen Wirtz
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
400
kr

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Ebba , Vallåkra

Verifierad säljare

Skickar snabbt

Du sparar 561 kr (58%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
2 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Services Marketing: People, Technology, Strategy is the eighth edition of the globally leading textbook for Services Marketing by Jochen Wirtz and Christopher Lovelock, extensively updated to feature the latest academic research, industry trends, and technology, social media and case examples.This textbook takes on a strong managerial approach presented through a coherent and progressive pedagogical framework rooted in solid academic research. Featuring cases and examples from all over the world, Services Marketing: People, Technology, Strategy is suitable for students who want to gain a wider managerial view of Services Marketing.

Produktinformation

Bandtyp:
Danskt band
Språk:
Engelska
Förlag:
World Scientific Publishing Co Inc (USA)
Upplaga:
8
Utgiven:
2016-04-11
ISBN:
9781944659004
Sidantal:
800

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny