Search

The Fundamentals of Creative Advertising | 2:a upplagan

av Ken Burtenshaw, Nik Mahon och Caroline Barfoot

Köp begagnad bok

Köp ny bok

Fakta

Förlag Förlagssystem bokimporten
Språk Engelska
Bandtyp Pocket
Utgiven 2011-08-29
Upplaga 2
Antal sidor 184
ISBN 9782940411566
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Används bl a i följande kurser

Beskrivning

The Fundamentals of Creative Advertising 2nd edition provides a rich introduction to the key elements of creative advertising. Burtenshaw, Mahon and Barfoot explore the role of the creative team (comprising art director and copywriter) and examine the ways in which these teams generate ideas and the techniques they utilize. This second edition reflects the changes that have taken place within the advertising industry over recent years and, in particular, the growth of digital media and integrated advertising campaigns. Interviews with leading practitioners, exercises and checklists combine to provide an up-to-date overview of the industry, and to encourage a practical application of the creative ideas explored within the book. (Bookdata)
Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 4 

 7 

 2 

 6 

 0 

 4 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng