Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Understanding Competitive Advantage | 0:e upplagan

Understanding Competitive Advantage | 0:e upplagan

  • Häftad, Engelska, 2004
  • Författare:
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
173
kr

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Amanda , Stockholm

Verifierad säljare

Du sparar 752 kr (81%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
10+ st i lager
Välj butik

Beskrivning

This book is about competitive advantage and how it is created at the company level. It is based on the premise that the alignment of strategies and control systems affects the firm's chances of successfully positioning itself in its chosen arena of competition. The firm is in a better position to concentrate on activities that create value for the customer if its strategies and control systems are mutually consistent and adapted to expected external demands. The authors believe that the co-ordination and integration of strategies and control systems will provide a necessary, and long-overdue, expansion of knowledge in the area.

Produktinformation

Kategori:
Okänd
Bandtyp:
Häftad
Språk:
Engelska
Förlag:
Springer Nature
Upplaga:
0
Utgiven:
2004-01-01
ISBN:
9783540408727
Sidantal:
248

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny