Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Strategic Relationship Marketing | 1:a upplagan

Strategic Relationship Marketing | 1:a upplagan

  • Häftad, Svenska, 2002
  • Författare: Søren Hougaard, Mogens Bjerre
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
275
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Anne , Norrahammar

Skickar snabbt

Toppsäljare

Verifierad säljare

Du sparar 156 kr (36%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
1 st i lager
Välj butik

Beskrivning

"Strategic Relationship Marketing" expands upon the assumption that economic effectiveness and quality in customer relationships is the key to gaining competitive advantage. The book presents a new relationship economic framework and integrates it with principles of governing structures, customer loyalty and driving market forces. Out of this integration of standard marketing principles and relationship marketing comes new strategic typologies and paradigms that promote the understanding of relationship dynamics and gives the reader tools for identifying and implementing these strategies. This book will be valuable to business managers as well as students, researchers and consultants.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Upplaga:
1
Utgiven:
2002-07-04
ISBN:
9788759308400
Sidantal:
371

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny