Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Digitala beteenden : En verktygslåda för kundfokuserad design | 1:a upplagan

Digitala beteenden : En verktygslåda för kundfokuserad design | 1:a upplagan

  • Inbunden, Svenska, 2019
  • Författare: Niklas Laninge, Arvid Janson
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
231
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Izabell , Halmstad

Toppsäljare

Du sparar 13 kr (5%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
1 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Hur får vi människor att klicka på annonser, köpa varor och använda appar? Digitala beteenden har mycket gemensamt med det som sker i den fysiska världen, men förutsättningarna är annorlunda därför behövs en ny verktygslåda att använda inom produktdesign, tjänsteutveckling, kommunikation och strategiarbete.

För att urskilja viktiga insikter och avgöra vilka insatser som ska göras behöver vi ha viss kännedom inom psykologi: vi behöver känna till de grundläggande orsakerna till varför vi människor gör som vi gör.

Det här är en bok för dig som skapar digitala tjänster eller rättare sagt skapar tjänster med ett tydligt syfte att driva beteenden, affärer eller förändring.

Arvid Janson är civilingenjör med en andra examen i marknadsföring och under sin karriär har han grundat flera företag med beteendeförändring som den gemensamma nämnaren.

Niklas Laninge är psykolog och har sedan 2010 hjälpt organisationer att skapa mer tillgängliga tjänster och effektivare marknadsföring.

Produktinformation

Bandtyp:
Inbunden
Språk:
Svenska
Upplaga:
1
Utgiven:
2019-08-23
ISBN:
9789127824454
Sidantal:
176

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny