Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Digitala medier i förskolan : Teorier som verktyg | 1:a upplagan

Digitala medier i förskolan : Teorier som verktyg | 1:a upplagan

  • Häftad, Svenska, 2021
  • Författare: Emilie Moberg
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
120
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Malin , Torsby

Toppsäljare

Verifierad säljare

Du sparar 159 kr (57%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
3 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Digitala medier i förskolan??teorier som verktyg?visar hur teorier kan användas vid en vetenskaplig undersökning om förskolebarns möten med digitala medier.?

Bokens första del beskriver vad teorier är och varför de är viktiga vid självständigt arbete, som uppsats- eller examensskrivande. Den andra delen förklarar fem teorier:

Sociokulturell teori Socialsemiotisk/multimodal teori Designteori ANT Affektteori

I den andra delen beskrivs konkreta forskningsexempel och forskningsfrågeställningar samt hur teorierna kan tillämpas som analysverktyg.?

Digitala medier i förskolan teorier som verktyg?riktar sig till studenter på förskollärarprogrammet.???

Emilie Moberg är universitetslektor vid barn- och ungdomsvetenskapliga institutionen, Stockholms universitet, och undervisar på förskollärarprogrammet.?

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Upplaga:
1
Utgiven:
2021-01-22
ISBN:
9789127825246
Sidantal:
176

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny