Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Kundtillfredsställelse och kundmätningar | 1:a upplagan

Kundtillfredsställelse och kundmätningar | 1:a upplagan

  • Häftad, Svenska, 2000
  • Författare: Lars Sörqvist
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
219
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Alessandro , Södertälje

Verifierad säljare

Skickar snabbt

Du sparar 117 kr (35%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
5 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Denna bok behandlar kundtillfredsställelse och kundmätningar ur ett brett perspektiv. Inledningsvis redogörs för behovet av information om kunderna samt hur denna kan utnyttjas. Vidare diskuteras hur kunden utifrån förväntningar, utfall och omgivningsfaktorer upplever olika grad av tillfredsställelse i varierande situationer. Författaren beskriver sedan hur man kan utforma och genomföra mätningar av kundernas attityder, kundernas beteenden samt de effekter som detta leder till för det aktuella företaget eller organisationen. Slutligen presenteras olika metoder och hjälpmedel för att analysera och tolka den insamlade informationen. Boken grundar sig på författarens erfarenheter från forskning som bedrivits vid Kungliga Tekniska Högskolan samt från konsultverksamhet och rådgivning i en mängd företag och organisationer. kvalitetsstyrning, kvalitet, kvalitetsteknik

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Upplaga:
1
Utgiven:
2000-08-02
ISBN:
9789144015804
Sidantal:
183

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny