Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
PR på svenska | 1:a upplagan

PR på svenska | 1:a upplagan

  • Häftad, Svenska, 2002
  • Författare: Mats Heide, Jesper Falkheimer, Lars Palm, Charlotte Simonsson, Mats Eriksson, Magnus Fredriksson, Andreas Jarud, Jonas Jonsson, Inger Larsson, Inger Linderholm, Helena Sandberg, Ann Tjernström Ottestig, Anna Tufvesson
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
184
kr
Slitet skick

Skickas nästa vardag

Du sparar 167 kr (48%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
4 st i lager
Välj butik

Beskrivning

PR- och informationsbranschen har expanderat kraftigt under senare år, liksom högskoleutbildningen på området. Utöver grund- och översiktslitteraturen saknas emellertid akademisk rapportering av svenska aspekter av ämnet public relations. Syftet med denna bok är att ge en fördjupning av de orienterande kunskaperna på PR-området, komplettera den angloamerikanska litteraturen och visa upp det svenska kunskaps- och forskningsläget om public relations. Boken söker därmed bland annat att svara på frågorna: * Vilka kunskaper finns idag om public relations och om den svenska PR- och informationsverksamheten? * Var står svensk forskning om public relations idag? * Vilka PR-frågor diskuteras speciellt i vårt land? I boken skriver flertalet av de lärare, forskare och doktorander som är inriktade mot public relations och organisationskommunikation. Redaktör är docent Larsåke Larsson, som även skrivit grundboken Tillämpad kommunikationsvetenskap (2001). (Studentlitteratur)

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Upplaga:
1
Utgiven:
2002-04-03
ISBN:
9789144022833
Sidantal:
285

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny