Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Strategi : en introduktion | 2:a upplagan

Strategi : en introduktion | 2:a upplagan

  • Häftad, Svenska, 2004
  • Författare: Göran Roos, Georg von Krogh, Johan Roos, Kristine Jacobsen
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
159
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Maria , Timmernabben

Verifierad säljare

Toppsäljare

Skickar snabbt

Du sparar 236 kr (60%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
5 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Strategi - en introduktion är en ny och reviderad upplaga av den grundläggande boken inom strategiämnet. Syftet med boken är att skapa förståelse för strategi såväl teoretiskt som praktiskt. Boken fokuserar främst på dagens näringsliv, men ger även en historisk bakgrund till ämnet. Här presenteras och förklaras både grundläggande ramverk och modeller samt nyare ämnen inom affärsstrategin. IT-utvecklingens inverkan behandlas och författarna tar upp nya sätt att betrakta företag. Det riktas också uppmärksamhet mot den komplexitet och osäkerhet som omger företag i dagens ekonomi och visar hur dessa förhållanden påverkar strategiska beslut. Boken vänder sig både till företagsledare som vill förnya sina kunskaper inom strategiämnet och till studenter som önskar en grundläggande introduktion till ämnet.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Upplaga:
2
Utgiven:
2004-01-28
ISBN:
9789144027777
Sidantal:
345

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny