Search

Kulturell ekonomi : skapandet av värden, platser och identiteter i upplevelsesamhället | 1:a upplagan

av Susanne Johansson, Lars Aronsson, Tom Mels, Kjell Arvidsson, Christer Foghagen, Cecilia Möller, Mattias Junemo, Katarina Zambrell, Hans Wessblad och Jonas Bjälesjö

Köp begagnad bok

Köp ny bok

  • Ej i lager

Fakta

Förlag Studentlitteratur
Språk Svenska
Bandtyp Häftad
Utgiven 2007-08-01
Upplaga 1
Antal sidor 311
ISBN 9789144029887
Kategori(er) Ekonomi & management
Lägg i varukorgen

Används bl a i följande kurser

Beskrivning

Kulturell ekonomi ger ett annorlunda perspektiv på samhällets utveckling och behandlar skapandet av mening, värde och identiteter för människor och platser i upplevelsesamhället. Författarna representerar olika discipliner med skilda ansatser och boken riktar sig till studenter och forskare inom såväl ekonomiska som samhällsvetenskapliga ämnen. Boken är dessutom läsvärd för yrkesverksamma med intresse för utvecklingsfrågor i en upplevelseorienterad omvärld.
Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 4 

 9 

 7 

 7 

 3 

 9 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng