Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Kulturell ekonomi : skapandet av värden, platser och identiteter i upplevelsesamhället | 1:a upplagan

Kulturell ekonomi : skapandet av värden, platser och identiteter i upplevelsesamhället | 1:a upplagan

  • Häftad, Svenska, 2007
  • Författare: Susanne Johansson, Lars Aronsson, Tom Mels, Kjell Arvidsson, Christer Foghagen, Cecilia Möller, Mattias Junemo, Katarina Zambrell, Hans Wessblad, Jonas Bjälesjö
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
119
kr
Slitet skick

Skickas inom 2-3 vardagar

Du sparar 109 kr (48%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
3 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Kulturell ekonomi ger ett annorlunda perspektiv på samhällets utveckling och behandlar skapandet av mening, värde och identiteter för människor och platser i upplevelsesamhället. Författarna representerar olika discipliner med skilda ansatser och boken riktar sig till studenter och forskare inom såväl ekonomiska som samhällsvetenskapliga ämnen. Boken är dessutom läsvärd för yrkesverksamma med intresse för utvecklingsfrågor i en upplevelseorienterad omvärld.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Upplaga:
1
Utgiven:
2007-08-01
ISBN:
9789144029887
Sidantal:
311

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny