Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Kommunikationsplanering : en handbok på vetenskaplig grund | 1:a upplagan

Kommunikationsplanering : en handbok på vetenskaplig grund | 1:a upplagan

  • Häftad, Svenska, 2006
  • Författare: Lars Palm
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
86
kr
Slitet skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Julia , Stockholm

Verifierad säljare

Toppsäljare

Skickar snabbt

Du sparar 171 kr (67%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
10+ st i lager
Välj butik

Beskrivning

Kommunikationsplanering - en handbok på vetenskaplig grund följer kommunikatörens arbetssätt. Mål-, målgrupps- och omvärldsanalys styr budskaps- och medievalsstrategi som i sin tur leder till val av aktiviteter och metodik. Stor vikt läggs vid utvärdering och uppföljning. Varje avsnitt innehåller en rad exempel, råd och rekommendationer. Boken vänder sig till alla som har kommunikationsansvar på en arbetsplats eller i en förening - inte bara heltidsarbetande informatörer. Därför handlar handboken inte i första hand om stora riksomfattande kampanjer utan om alla former av målstyrda kommunikationsprojekt, även sådana som bygger på samtal, möten och nätverksbyggande. Handboken är användbar i utbildningar på högskolenivå och på folkhögskolor och gymnasier, i vilka kommunikationsplanering och projektarbeten med kommunikationsinriktning ingår.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Upplaga:
1
Utgiven:
2006-08-04
ISBN:
9789144032559
Sidantal:
185

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny