av Lars Palm
Förlag | Studentlitteratur |
Språk | Svenska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2006-08-04 |
Upplaga | 1 |
Fler upplagor | 2019/2 |
Antal sidor | 185 |
ISBN | 9789144032559 |
Kategori(er) |
Språk & ordböcker ↳ Lingvistik Media & kommunikation |
Kommunikationsplanering - en handbok på vetenskaplig grund följer kommunikatörens arbetssätt. Mål-, målgrupps- och omvärldsanalys styr budskaps- och medievalsstrategi som i sin tur leder till val av aktiviteter och metodik. Stor vikt läggs vid utvärdering och uppföljning. Varje avsnitt innehåller en rad exempel, råd och rekommendationer. Boken vänder sig till alla som har kommunikationsansvar på en arbetsplats eller i en förening - inte bara heltidsarbetande informatörer. Därför handlar handboken inte i första hand om stora riksomfattande kampanjer utan om alla former av målstyrda kommunikationsprojekt, även sådana som bygger på samtal, möten och nätverksbyggande. Handboken är användbar i utbildningar på högskolenivå och på folkhögskolor och gymnasier, i vilka kommunikationsplanering och projektarbeten med kommunikationsinriktning ingår.
Hittills har vi återanvänt
2
4
9
3
0
2
7
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.