Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
IT Service Management i praktiken | 2:a upplagan

IT Service Management i praktiken | 2:a upplagan

  • Häftad, Svenska, 2007
  • Författare: Angelica Haverblad
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
273
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Eva , Ystad

Verifierad säljare

Toppsäljare

Du sparar 215 kr (44%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
4 st i lager
Välj butik

Beskrivning

IT Service Management är en strategi som ska säkerställa att IT-tjänster levereras med överenskomna servicenivåer och omfattar IT-processer som kan etableras och förbättras för effektiv och kontrollerad tjänsteleverans med hög kvalitet till rimlig kostnad. I denna nya upplaga har texten i stora delar reviderats och uppdaterats, flera avsnitt utökats och nya kapitel tillkommit som bland annat roller, nyckeltal, tjänsteportfölj, välja verktyg, relation till IT-styrning och business case för IT Service Management. Boken innehåller praktiska exempel, checklistor och mallar. Ambitionen med boken är att den ska vara ett stöd och vägvisare för att lyckas med tillämpning av IT Service Management i praktiken.

Produktinformation

Kategori:
Data & IT
Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Upplaga:
2
Utgiven:
2007-05-24
ISBN:
9789144048239
Sidantal:
442

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny