Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Marknadsföringsboken | 1:a upplagan

Marknadsföringsboken | 1:a upplagan

  • Flexband, Svenska, 2011
  • Författare: Lena Mossberg, Malin Sundström
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
153
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Julia , Stockholm

Verifierad säljare

Toppsäljare

Skickar snabbt

Du sparar 390 kr (72%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
10+ st i lager
Välj butik

Beskrivning

Marknadsföringsboken ger heltäckande kunskaper på grundläggande kurser i marknadsföring vid universitet och högskola samt kurser för yrkesverksamma personer. Boken är modern och praktisk, men vilar på stadig teoretisk grund. Den förklarar både överskådligt och uttömmande hur marknadsföringens olika delar hänger ihop. Ofta med svenska exempel.I boken kan man följa marknadsföraren Anna som arbetar på ett fiktivt företag, modekedjan TrendLine, och de problem hon ställs inför - och hur hon löser dem. Tack vare karaktären Anna blir det abstrakta konkret för läsaren, som får följa hur hon tillämpar sitt teoretiska kunnande i en krävande verklighet.Marknadsföringsboken finns på webben också. På webbplatsen finns fördjupningsmaterial och komplement, bland annat i form av case och inspelade intervjuer. Webbmaterialet ökar förståelsen för bokens teoretiska innehåll. Läsaren kan dessutom testa sig själv med hjälp av olika kunskapsfrågor.

Produktinformation

Bandtyp:
Flexband
Språk:
Svenska
Upplaga:
1
Utgiven:
2011-05-01
ISBN:
9789144056180
Sidantal:
394

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny