Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Key Account Management | 4:e upplagan

Key Account Management | 4:e upplagan

  • Häftad, Svenska, 2012
  • Författare: Peter Cheverton
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
155
kr
Slitet skick

Skickas nästa vardag

Du sparar 424 kr (73%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
7 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Nyckelkunden är en av de viktigaste resurser som ett företag eller en organisation har. Key Account Management presenterar enkla och effektiva metoder för att identifiera, vinna, behålla och vårda nyckelkunder. Boken är en av få böcker på marknaden som lägger betoningen på de långsiktigt strategiska aspekterna och kanske den enda som sätter fokus på den praktiska hanteringen av nyckelkunder. Den tillhandahåller en rad olika verktyg och illustrativa case som ger läsaren färdigheter att utveckla och förfina en egen kundstrategi. Med denna den fjärde upplagan, som är grundligt omarbetad och omskriven, befäster författaren sin position som en av de ledande auktoriteterna på området.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Upplaga:
4
Utgiven:
2012-01-16
ISBN:
9789144059006
Sidantal:
361

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny