Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Strategisk kommunikation :  Forskning och praktik | 1:a upplagan

Strategisk kommunikation : Forskning och praktik | 1:a upplagan

  • Häftad, Svenska, 2011
  • Författare: Mats Heide, Jesper Falkheimer
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
267
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Alva , Oskarshamn

Toppsäljare

Verifierad säljare

Du sparar 167 kr (38%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
10+ st i lager
Välj butik

Beskrivning

Strategisk kommunikation har diskuterats ända sedan retoriken växte fram under antiken. Därefter har strategisk kommunikation haft många namn beroende på synsätt och inriktning, till exempel propaganda, public relations, intern marknadsföring eller planerad kommunikation. Idag är strategisk kommunikation ett växande utbildnings- och forskningsområde nationellt och internationellt, en utveckling som sker parallellt med att strategisk kommunikation får allt mer betydelse för politik, ekonomi, kultur och samhälle. Denna antologi visar den bredd och spets som finns inom den samtida svenska forskningen och praktiken. I boken ges en översikt av forskningsfältet och fördjupningar inom bland annat politisk kommunikation, kriskommunikation, marknadskommunikation och organisationskommunikation. Varje kapitel anknyts till praktiken genom att framstående professionella kommunikatörer bidrar med egna inlägg.Boken riktar sig till universitets- och högskoleutbildningar som behandlar strategiska kommunikationsfrågor, men också till praktiker inom området.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Upplaga:
1
Utgiven:
2011-11-11
ISBN:
9789144070551
Sidantal:
403

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny