Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Prissättning : affärsekologier, affärsmodeller, prismodeller | 1:a upplagan

Prissättning : affärsekologier, affärsmodeller, prismodeller | 1:a upplagan

  • Häftad, Svenska, 2013
  • Författare: Nils-Göran Olve, Alf Westelius, Carl-Johan Petri, Mathias Cöster, Einar Iveroth
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
249
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Fanny , Umeå

Verifierad säljare

Ny säljare

Du sparar 113 kr (31%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
2 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Hur man sätter pris är avgörande för alla verksamheter! Exportframgångar, oväntade extrakostnader, engagerade medarbetare, låg kvalitet i äldreomsorgen – alla hänger de samman med vad vi kommer överens om att betala och för vad. Boken förklarar koncepten affärsekologi, affärsmodell och prismodell och hur de hänger samman. Det illustreras genom tre större fallberättelser, om Taxi Kurir, Stockholms Konserthus och Payex, och flera praktiska småexempel på intressanta prismodeller. Val av prisnivå och hur prisanvändning i en organisation kan styras har fått egna kapitel.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Upplaga:
1
Utgiven:
2013-10-29
ISBN:
9789144093499
Sidantal:
214

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny