Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Hållbar marknadsföring - Sociala, miljömässiga och ekonomiska hänsynstaganden | 2:a upplagan

Hållbar marknadsföring - Sociala, miljömässiga och ekonomiska hänsynstaganden | 2:a upplagan

  • Häftad, Svenska, 2016
  • Författare: Anders Parment, Mikael Ottosson
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
224
kr
Slitet skick

Skickas nästa vardag

Du sparar 165 kr (42%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
10+ st i lager
Välj butik

Beskrivning

Hur sociala, miljömässiga och ekonomiska hänsynstaganden kan bidra till hållbara företag och marknader
Hur kan man som konsument, företagsledare eller student leva och få sina behov tillfredsställda utan att äventyra kommande generationers möjligheter att tillfredsställa sina behov?

Intresset för hållbarhetsfrågor i allmänhet och hållbara företag i synnerhet har ökat avsevärt under de senaste åren, såväl hos konsumenter som hos företagsledare, politiker, journalister, studenter och andra grupper. Hittills har det saknats vetenskaplig litteratur som speglar hållbarhetsdimensionen ur ett marknadsförings­perspektiv. Med denna bok försöker författarna fylla det tomrummet och bidra till att hållbarhetstänkandet blir en integrerad del av marknadsföring, till exempel i affärsmodeller, varumärken och marknadskommunikation. Andra upplagan

Hederspris – Årets Marknadsföringsbok 2014 Hållbar marknadsföring belönades år 2014 med hederspris i Sveriges Marknadsförbunds årliga utmärkelse 
Årets Marknadsföringsbok.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Upplaga:
2
Utgiven:
2016-02-19
ISBN:
9789144104867
Sidantal:
212

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny