av Peter Svensson, Karin M Ekström, Sofia Ulver Sneistrup, Marcus Gianneschi, Sean Duffy, Johan Anselmsson, Galina Biedenbach, Niklas Bondesson, Cecilia Cassinger, Clara Gustafsson, Gry Høngsmark Knudsen, Marcus Klasson och Christian Koch
Förlag | Studentlitteratur |
Språk | Svenska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2017-05-15 |
Upplaga | 1 |
Antal sidor | 304 |
ISBN | 9789144116242 |
Kategori(er) |
Ekonomi & management |
Brand Theories offers a multifaceted understanding of brands and branding. The purpose of the book is to provide the reader with a more advanced knowledge, by treating brands and branding from three different perspectives: a brand management perspective, a consumer perspective, and a critical perspective.
By allowing readers to shift perspectives, the book offers the unique opportunity to analyze and understand brand phenomena/branding practices from several angles at the same time. It thereby encourages a more reflective and nuanced approach, compared to many traditional brand management text books. Brand Theories primarily targets bachelor and master students in marketing, but would also be most interesting and useful to marketing and branding practitioners.
Hittills har vi återanvänt
2
3
3
3
9
8
8
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.