Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Brand Theories - Perspectives on brands and branding | 1:a upplagan

Brand Theories - Perspectives on brands and branding | 1:a upplagan

  • Häftad, Svenska, 2017
  • Författare: Peter Svensson, Karin M Ekström, Sofia Ulver Sneistrup, Marcus Gianneschi, Sean Duffy, Johan Anselmsson, Galina Biedenbach, Niklas Bondesson, Cecilia Cassinger, Clara Gustafsson, Gry Høngsmark Knudsen, Marcus Klasson, Christian Koch
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
300
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Tim , Kungsängen

Ny säljare

Du sparar 78 kr (21%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
2 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Brand Theories offers a multifaceted understanding of brands and branding. The purpose of the book is to provide the reader with a more advanced knowledge, by treating brands and branding from three different perspectives: a brand management perspective, a consumer perspective, and a critical perspective.

By allowing readers to shift perspectives, the book offers the unique opportunity to analyze and understand brand phenomena/branding practices from several angles at the same time. It thereby encourages a more reflective and nuanced approach, compared to many traditional brand management text books. Brand Theories primarily targets bachelor and master students in marketing, but would also be most interesting and useful to marketing and branding practitioners.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Upplaga:
1
Utgiven:
2017-05-15
ISBN:
9789144116242
Sidantal:
304

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny