Search

Strategizing Communication - Theory and practice | 2:a upplagan

av Ib T. Guldbrandsen och Sine N. Just

Köp begagnad bok

Ej i lager. Bevaka denna bok.

Köp ny bok

Fakta

Förlag Studentlitteratur
Språk Svenska
Bandtyp Danskt band
Utgiven 2020-08-03
Upplaga 2
ISBN 9789144144825
Kategori(er) Media & kommunikation
Lägg i varukorgen

Används bl a i följande kurser

Beskrivning

Strategizing Communication offers a unique perspective on the theory and practice of strategic communication. The core argument lies in the title: strate­gizing – the process of acting and speaking strategically. In the process of strategizing, understanding and leveraging contextual factors such as competition, technological developments, current events as well as organizational culture, structure and practices will determine the organization’s communicative success. Now in its second edition, Strategizing Communication is written for students and practitioners interested in learning about and acquiring tools for dealing with the many and varied challenges that organizations face when communicating in today’s hybrid media landscape. Thoroughly rewritten, the new edition includes updated cases and fresh empirical examples, considerations of current developments in areas like social corporate sustainability and crisis communication as well as detailed accounts of relevant theories of e.g. organizational culture and socio­materiality. The goal, however, remains the same: to enable readers to deal with the dynamics and contingencies of strategizing communication – to plan for process. “Strategizing Communication is so much more than a textbook. Even as it provides a strong overview of both dominant and emerging approaches to strategic communication, it makes an incisive, original and compelling case for strategy as process. It cultivates keen awareness of the current conditions shaping strategic communication, while also offering a useful guide for navigating these conditions in theory and practice. Conceptually sophisticated yet thoroughly accessible, the book teems with engaging pedagogical features and cases.” Karen Lee Ashcraft, Professor of Communication, College of Media, Communication and Information, University of Colorado Boulder, USA
Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 3 

 3 

 3 

 7 

 2 

 6 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng