Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Marknadsföring | 4:e upplagan

Marknadsföring | 4:e upplagan

  • Danskt band, Svenska, 2024
  • Författare: Anders Parment
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
450
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Romeo-Vasile-Adrian , Södertälje

Verifierad säljare

Ny säljare

Du sparar 129 kr (22%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
10 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Marknadsföring har förändrats i grunden under det senaste decenniet. I en verklighet där kräsna konsumenter bombarderas med erbjudanden blir förmågan att nå fram avgörande. Drivkrafter som digitalisering, nya affärsmodeller och ett växande fokus på hållbarhet har samtidigt gjort marknadsföring viktigare än någonsin.

Denna bok ger en solid genomgång av etablerade teorier och modeller och visar hur begreppen kan omsättas i praktiken för att skapa attraktiva erbjudanden. Utmanande idéer och perspektiv vävs in genom aktuella exempel och fördjupningar i samtida forskning om hållbarhet, marknadskommunikation och hur företag kommunicerar smart med nya generationer av både konsumenter och potentiella medarbetare.

Marknadsföring finns överallt: i offentlig sektor, i civilsamhället, hos politiska partier och på individnivå. Exempel från olika sammanhang visar hur marknadsföring skapar kundvärde och bidrar till lönsamhet. Boken skildrar inte bara framgångar utan också motgångar och hur genomtänkta insatser kan vända en negativ trend.

Fjärde upplagan av Marknadsföring har ett förstärkt fokus på:
- hållbarhet
- strategi
- digitalisering
- smarta sätt att segmentera

Produktinformation

Bandtyp:
Danskt band
Språk:
Svenska
Upplaga:
4
Utgiven:
2024-10-14
ISBN:
9789144155876
Sidantal:
572

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny