Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Att skapa upplevelser | 3:e upplagan

Att skapa upplevelser | 3:e upplagan

  • Danskt band, Svenska, 2024
  • Författare: Lena Mossberg, Kristina Nilsson Lindström
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
325
kr
Fint skick

Skickas inom 2-3 vardagar

Du sparar 68 kr (17%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
5 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Våra konsumtionsmönster har förändrats under de senaste decennierna och vi söker nya vägar för att lära oss, bli underhållna, slappna av och njuta av livet. Upplevelser handlar mycket om att få göra något roligt och annorlunda - något extraordinärt. För dig som producerar eller marknadsför event eller produkter som består av upplevelser gäller det att få kunden engagerad och stimulerad - emotionella värden har allt större betydelse vid köp och konsumtion.

I den här boken beskrivs hur fysiska och digitala upplevelser kan skapas, från både producentens och konsumentens perspektiv. En viktig poäng i boken är att upplevelsen samskapas mellan producenten och konsumenten.

Den här tredje upplagan har utökats med många nya exempel på upplevelser, skrivna av gästförfattare som är verksamma inom olika områden. Det har också tillkommit ett helt nytt kapitel om hållbarhet, skrivet av Kristina Nilsson Lindström.

Boken är skriven för dig som är företagsledare, marknadsförare eller utbildare inom tjänsteföretag, men den passar även dig som studerar marknadsföring vid högskola eller universitet.

Produktinformation

Bandtyp:
Danskt band
Språk:
Svenska
Upplaga:
3
Utgiven:
2024-06-10
ISBN:
9789144175270
Sidantal:
236

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny