Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Kundservice för hållbara kundrelationer : med AI och CX i verktygslådan | 1:a upplagan

Kundservice för hållbara kundrelationer : med AI och CX i verktygslådan | 1:a upplagan

  • Danskt band, Svenska, 2025
  • Författare: Helén Rigamonti
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
175
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Fredrik , Stockholm

Verifierad säljare

Toppsäljare

Skickar snabbt

Du sparar 157 kr (47%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
1 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Hur kan kundservice gå från att ses som en kostnad till att bli en tillgång som stärker affärsvärde och bygger långsiktiga relationer? Den här boken visar hur man kan effektivisera och förbättra kundupplevelsen (CX) med hjälp av AI, men utan att kompromissa med empati och lyhördhet. Författaren beskriver tydligt med konkreta exempel och insikter vilka strategier som bygger starka kundrelationer - och vilka som riskerar att försämra dem.

AI driver en av de största transformationerna i modern tid och påverkar i grunden hur företag möter och interagerar med sina kunder. För kundservice innebär detta en möjlighet att kliva fram som en strategisk resurs, men också en risk - att förlora det mänskliga mötet i jakten på effektivitet. När AI och automatisering omformar kundmöten blir samspelet mellan teknik och mänsklig närvaro avgörande för att skapa hållbara kundrelationer.

Produktinformation

Kategori:
Okänd
Bandtyp:
Danskt band
Språk:
Svenska
Upplaga:
1
Utgiven:
2025-02-10
ISBN:
9789144187891
Sidantal:
184

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny