Logga in
Segmentering | 1:a upplagan

Segmentering | 1:a upplagan

  • Häftad, Svenska, 1998
  • Författare: Magnus Söderlund
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
250
kr

Skickas inom 2-3 vardagar

Du sparar 145 kr (37%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
1 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Vad vill kunden ha? Vilket budskap ska vi ha? Hur överför vi budskapet till kunden? Hur kan vi möta kunden? Är kunden lönsam? Segmentering - indelning av kunder i grupper - har blivit allt viktigare. I boken presenteras en modell som utgår ifrån dessa frågor om kundens egenskaper. Boken visar också hur grupper kan formas mot bakgrund av svaren på frågorna, hur marknadsföraren kan välja segment inför en bearbetning och olika strategier för själva bearbetningen.

Om författarna
Magnus Söderlund är t.f. professor samt chef för Center for Consumer Marketing vid Handelshögskolan i Stockholm.

Produktinformation

Kategori:
Okänd
Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Förlag:
Liber AB
Upplaga:
1
Utgiven:
1998-08-17
ISBN:
9789147042586
Sidantal:
192

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny