Onsdag 20:e november byter Campusbokhandeln namn till Adlibris Campus - Läs mer här

Search

Varumärkesstrategi: Om konsten att utveckla starka varumärken | 1:a upplagan

av Frans Melin

Köp begagnad bok

Köp ny bok

  • Ej i lager

Fakta

Förlag Liber AB
Språk Svenska
Bandtyp Inbunden
Utgiven 1999-12-20
Upplaga 1
Antal sidor 296
ISBN 9789147060153
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Beskrivning

Starka varumärken är ofta ett företags värdefullaste tillgång. Här får du en handfast vägledning i konsten att utveckla starka varumärken.

Läs mer
Med utgångspunkt i sin breda teoretiska och praktiska erfarenhet presenterar författaren ett stort antal innovativa begrepp och modeller, vilka fungerar som kraftfulla analysinstrument i samband med den varumärkesuppbyggande processen. Detta illustreras med hjälp av tre djupa fallstudier - Nicorette, Arla och Findus.

Om författarna
Frans Melin, ek.dr, är ansvarig för forskningen kring Strategic Brand Management vid Ekonomihögskolan, Lunds universitet.

Läs mer
,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 5 

 0 

 6 

 1 

 6 

 7 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng