Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Varumärkesstrategi: Om konsten att utveckla starka varumärken | 1:a upplagan

Varumärkesstrategi: Om konsten att utveckla starka varumärken | 1:a upplagan

  • Inbunden, Svenska, 1999
  • Författare: Frans Melin
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
190
kr
Slitet skick

Skickas inom 2-3 vardagar

Du sparar 140 kr (42%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
5 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Starka varumärken är ofta ett företags värdefullaste tillgång. Här får du en handfast vägledning i konsten att utveckla starka varumärken.

Läs mer
Med utgångspunkt i sin breda teoretiska och praktiska erfarenhet presenterar författaren ett stort antal innovativa begrepp och modeller, vilka fungerar som kraftfulla analysinstrument i samband med den varumärkesuppbyggande processen. Detta illustreras med hjälp av tre djupa fallstudier - Nicorette, Arla och Findus.

Om författarna
Frans Melin, ek.dr, är ansvarig för forskningen kring Strategic Brand Management vid Ekonomihögskolan, Lunds universitet.

Produktinformation

Kategori:
Okänd
Bandtyp:
Inbunden
Språk:
Svenska
Förlag:
Liber AB
Upplaga:
1
Utgiven:
1999-12-20
ISBN:
9789147060153
Sidantal:
296

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny