Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
När kartan förändrar affärslandskapet | 1:a upplagan

När kartan förändrar affärslandskapet | 1:a upplagan

  • Häftad, Svenska, 2001
  • Författare: Richard Normann
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
209
kr
Slitet skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Laura , Växjö

Verifierad säljare

Du sparar 75 kr (26%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
3 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Vårt samhälle kräver ett nytt synsätt när det gäller strategi. Här redovisas en ny och originell modell för att analysera verksamheten och skapa en annorlunda framtid för företag som är beredda till verkligen radikalt nytänkande.

Läs mer
Utmaningen för dagens ledare ligger i att dels förmå översätta en framtidsvision till tydliga målsättningar genom att omtolka affärssystem och värdeskapande, dels säkerställa den process där medarbetarna byter tankemönster för att kunna omvandla vision och målsättningar till faktiska resultat.
Utsedd till Årets Marknadsföringsbok 2002 av Sveriges Marknadsförbund.

Om författarna
Richard Normann var internationellt verksam ledarskapskonsult inom strategi- och företagsutveckling.

Produktinformation

Kategori:
Okänd
Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Förlag:
Liber AB
Upplaga:
1
Utgiven:
2001-11-05
ISBN:
9789147062829
Sidantal:
372

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny