Search

Marknadsförarens nya regelbok - Varumärken, reklam och media i nytt ljus | 1:a upplagan

av Micael Dahlén

Köp begagnad bok

Köp ny bok

  • Ej i lager

Fakta

Förlag Liber AB
Språk Svenska
Bandtyp Inbunden
Utgiven 2003-03-21
Upplaga 1
Antal sidor 144
ISBN 9789147072477
Kategori(er)
Lägg i varukorgen

Används bl a i följande kurser

Beskrivning

Är det verkligen bra att ha ett tydligt positionerat varumärke? Hur viktigt är det egentligen att vara konsekvent i marknadskommunikationen? Ifrågasätt det gamla och tänk i nya banor! Boken innehåller nio nya regler för framgångsrik marknadsföring – som vänder ut och in på rådande logik och praktik.

Läs mer
Med utgångspunkt i frontlinjeforskningen inom marknadskommunikation utmanar författaren flera av de etablerade föreställningarna om varumärken, reklam och media.

Om författarna
Micael Dahlén är doktor i marknadskommunikation vid Handelshögskolan i Stockholm och ansvarar för dess spjutspetsutbildning i marknadskommunikation.

Läs mer

Passa på att köpa kontorsmaterial

,

Hittills har vi återanvänt

 2 

 3 

 3 

 4 

 6 

 3 

 5 

böcker.

Trustpilot

Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.

Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.

Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.

Passa på att köpa kontorsmaterial

Visa allt kontorsmaterial 👉
Söker...
Stäng