Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Marknadsförarens nya regelbok - Varumärken, reklam och media i nytt ljus | 1:a upplagan

Marknadsförarens nya regelbok - Varumärken, reklam och media i nytt ljus | 1:a upplagan

  • Inbunden, Svenska, 2003
  • Författare: Micael Dahlén
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
201
kr

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Nellie , Växjö

Toppsäljare

Verifierad säljare

Du sparar 62 kr (24%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
1 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Är det verkligen bra att ha ett tydligt positionerat varumärke? Hur viktigt är det egentligen att vara konsekvent i marknadskommunikationen? Ifrågasätt det gamla och tänk i nya banor! Boken innehåller nio nya regler för framgångsrik marknadsföring – som vänder ut och in på rådande logik och praktik.

Läs mer
Med utgångspunkt i frontlinjeforskningen inom marknadskommunikation utmanar författaren flera av de etablerade föreställningarna om varumärken, reklam och media.

Om författarna
Micael Dahlén är doktor i marknadskommunikation vid Handelshögskolan i Stockholm och ansvarar för dess spjutspetsutbildning i marknadskommunikation.

Produktinformation

Kategori:
Okänd
Bandtyp:
Inbunden
Språk:
Svenska
Förlag:
Liber AB
Upplaga:
1
Utgiven:
2003-03-21
ISBN:
9789147072477
Sidantal:
144

Används bl.a. i följande kurser

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny