av Helge Östbye, Karl Knapskog, Knut Helland och Leif Ove Larsen
Förlag | Liber AB |
Språk | Svenska |
Bandtyp | Häftad |
Utgiven | 2004-01-20 |
Upplaga | 1 |
Antal sidor | 288 |
ISBN | 9789147073504 |
Kategori(er) |
Metodbok för medievetenskap är en introduktion till forskningsmetoder inom medieområdet. Boken ger en bra grund för att man ska kunna förstå, och ha ett kritiskt förhållningssätt till, metoder inom medievetenskap. Både metoder som är specifika för medievetenskap och metoder som används inom andra humanistiska och samhällsvetenskapliga områden presenteras.
Läs mer
Författarna tar också upp de vetenskapsteoretiska frågeställningar som är relevanta.
Om författarna
Författarna är verksamma vid Institutt for medievetenskap vid Universitetet i Bergen.
Hittills har vi återanvänt
2
3
2
5
1
2
8
böcker.
Sveriges grönaste och skönaste bokhandel med den billigaste kurslitteraturen.
Detta är vår ambition och vi tummar inte på något för att nå dit. Vi finns till för att hjälpa studenter att spara och tjäna pengar på sin kurslitteratur samtidigt som vi tillsammans gör miljön en tjänst. Företaget startade våren 2005 av två studenter och har sedan dess strävat mot att ständigt göra det enklare att köpa och sälja begagnad kurslitteratur för så många som möjligt.
Prenumerera för att ta del av våra bästa studenttips, erbjudanden och kampanjer.
Läs mer om hur vi hanterar persondata i vårt avsnitt om personuppgiftbehandling.
Sök efter bokens streckkod/isbn.