Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Praktisk Marknadsföring B - Kommunicera Säljande! | 2:a upplagan

Praktisk Marknadsföring B - Kommunicera Säljande! | 2:a upplagan

  • Häftad, Svenska, 2007
  • Författare: Anders Pihlsgård, Gunilla Eek, Conny Gustafsson, Susanne Walldenheid
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
303
kr

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Mostafa , Göteborg

Verifierad säljare

Ny säljare

Du sparar 248 kr (45%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
2 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Dagens konsumenter fattar snabba köpbeslut. Därför måste den enskilda butiken marknadsföra sig på ett bra sätt och skapa en säljande butiksmiljö. Det gäller att Kommunicera säljande!

Läs mer
Boken är sprängfylld med praktiska råd och tips på hur en butik kan marknadsföra sig. Den innehåller också olika typer av övningsuppgifter och fältuppgifterna kan knytas samman med APU:n. Det ingår även ett större projekt.
Boken behandlar bland annat:
- Butiksprofilering
- Marknadskännedom
- Marknadsundersökningar
- Marknads- och säljplanering
- Säljmiljön
- Kommunicera olika budskap
- Val av medier
- Intern marknadsföring
I lärarhandledningen ingår pedagogiska tips, lösningar, PowerPoint-presentationer och provuppgifter med lösningar.
Faktaboken finns inläst hos Inläsningstjänst.

Om författarna
Författare är Conny Gustafsson, Gunilla Eek, Anders Pihlsgård och Susanne Walldenheid. Conny har varit verksam i reklambranschen i många år. Gunilla är handelslärare med lång erfarenhet som egenföretagare i fackhandeln. Anders är konsult och gymnasielärare i ekonomiska ämnen. Susanne är butikskonsult inom områdena exponering, textning och reklam.

Produktinformation

Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Förlag:
Liber AB
Upplaga:
2
Utgiven:
2007-01-12
ISBN:
9789147081738
Sidantal:
240

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny