Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Sinnesmarknadsföring | 1:a upplagan

Sinnesmarknadsföring | 1:a upplagan

  • Inbunden, Svenska, 2008
  • Författare: Bertil Hulten, Niklas Broweus, Marcus Van Dijk
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
184
kr

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Maria , Timmernabben

Verifierad säljare

Toppsäljare

Skickar snabbt

Du sparar 150 kr (45%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
2 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Samhällskulturen blir allt mer individualiserad och upplevelsebaserad, och vi har ett utbudsöverflöd med många snarlika varor och tjänster. Denna utveckling innebär början på en ny marknadsföringsepok. Funktionella attribut och produktfördelar räcker inte längre till för att engagera kunderna. Företag måste beröra genom att dofta, låta, synas, smaka eller kännas för att få plats i kundernas medvetande.

Produktinformation

Kategori:
Okänd
Bandtyp:
Inbunden
Språk:
Svenska
Förlag:
Liber AB
Upplaga:
1
Utgiven:
2008-05-27
ISBN:
9789147087105
Sidantal:
184

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny