Välkommen tillbaka till Campusbokhandeln! Vi firar med inlämningskampanj: Lämna in din kurslitteratur – få 150 :- och chansen att vinna 1 000 :-. Läs mer här!

Logga in
Information och reklam | 5:e upplagan

Information och reklam | 5:e upplagan

  • Häftad, Svenska, 2007
  • Författare: Bo Bergström, Karl-Åke Pettersson, Suzanne Rosendahl, Lars Petersson
  • Betyg:

Välj skick:

Bästa pris
291
kr
Fint skick

Skickas från säljare inom 1-3 vardagar

Johanna , Sturefors

Verifierad säljare

Toppsäljare

Du sparar 10078 kr (97%) mot nypris
Butikslager
Onlinelager
1 st i lager
Välj butik

Beskrivning

Att känna till hur vi påverkar och påverkas, hur vi tolkar och förmedlar budskap och hur vi väljer rätt medier för vårt budskap, är några av kunskapsmålen för detta läromedel.Läs merInformation och reklam fungerar som en brygga mellan teori och praktik. De mer teoretiska resonemangen kopplas till många konkreta exempel från verkligheten. Boken visar på informations- och reklamkampanjer inom både privat och offentlig sektor, företagsinformation, reklam- och marknadsplaner och utvecklingen i det nya Europa.Många praktiska uppgifter ger möjlighet att utveckla förmågan till kreativt skapande och de mindre Tänk efter-uppgifterna tränar reflexion och ifrågasättande.Information och reklam är anpassad till gymnasiekursen Mediekommunikation. Den uppdateras regelbundet med hänsyn till utvecklingen inom området. Kolla att ni har senaste upplagan på er skola.Om författarnaFörfattargruppen består av Bo Bergström, art director, Suzanne Rosendahl, skribent och lärare i kommunikation vid Stockholms universitet och IHM, Lars Petersson, skolledare på Polhemskolan i Lund och Åke Pettersson, journalist vid Sveriges Radio.

Produktinformation

Kategori:
Okänd
Bandtyp:
Häftad
Språk:
Svenska
Förlag:
Liber AB
Upplaga:
5
Utgiven:
2007-11-13
ISBN:
9789147087921
Sidantal:
192

Sök

Varukorg

Din varukorg är tom
Köp Sälj Sök Meny